petak, 23. ožujka 2018.

Vjerovanje: Katoličko i Sekularno – A. Esolen

Rimokatolik sam. Bit onoga što trebam vjerovati navedena je u Nicejskom Vjerovanju kojeg mogu izrecitirati pažljivim tempom unutar jedne minute.

Naš današnji svijet je puno zahtijevniji no što su tada bili biskupi. Moram vjerovati u široki raspon laži, i jao meni ako ne kleknem i poljubim sandale lažljivca. "Obiteljska struktura nije važna", "Spol je biološki, ali rod je društveni.", "Feministički pokret se bavi jednakim prilikama za žene", "Indijanci su bili miroljubljivi ljudi, živjeli su u skladu s prirodom i bili su dobronamjerni prema svima.", "Svijet je topliji no ikad, i svi ćemo se spržiti poput jaja u tavu ako ne prepustimo kontrolu nad svime što koristi energiju." - a to znači, sve što ljudi rade – "centraliziranoj svjetskoj birokraciji", "Religija je uzrok gotovo svih ratova." "Milijun ljudi je spaljeno na lomači u Srednjem Vijeku."

Ne radi se samo o samom mnoštvu laž - ili težini istih, koje je poput lavine. Stvar je u tome da mi zapravo i ne očekujemo ništa drugo osim laganja.

A. Esolen

PS

Za razliku od Nicejskog, Sekularno vjerovanje je nešto što Država sve češće nameće.


Upravo sam pogledao par završnih minuta emisije u kojoj je sudjelovala određena aktivistica. Iako sam znao viđati njenu sliku u medijima, zapamtio sam je samo zato jer se jednom prilikom požalila da se "doslovno tresla" jer je sudjelovala u emisiji u kojoj je netko iznio mišljenje s kojim se nije slagala.

Ovoga puta prekidala je misao gošće različitog stava i prijetila joj tužbom. Nema rasprave, ako nastavi tako "antidiskriminacijski" zakoni će joj stvoriti probleme. (Još je pridodala i da će morati odgovarati Kanadi, Britaniji ili kojim već državama. Jasno nam je da Država nameće i prijeti i kažnjava one koji ne pristaju na Sekularno Vjerovanje, ali nadajmo se da neće biti uključeni i dronovi.)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularni postovi kroz zadnjih 7 dana